سه‌شنبه ۱۳۹۸/۰۹/۲۶

ضیائی:

پرتال شهر دوستدار کودک به زودی راه‌اندازی می شود

حمید ضیائی، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین و رئیس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک اقدامات حوزه شهر دوستدار کودک را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛ حمید ضیائی با بیان این که از 6 ماه گذشته فعالیت‌های شهر دوستدار کودک آغاز شده است، گفت: با توجه به نگاه ویژه شهرداری به قشر کودکان، برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و اهداف جدید در راستای توسعه، مناسب‌سازی و بسترسازی از منظر کالبدی و اجتماعی شهر برای فعالیت کودکان، در سال جاری تعریف شده است.

وی بیان کرد: گزارش اقدامات صورت گرفته به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور ارسال شده که با توجه به کیفیت اجرای اقدامات در راستای پیشبرد اهداف شهر دوستدار کودک، این سازمان از اقدامات صورت گرفته استقبال و اعلام آمادگی جهت حضور در شهر قزوین برای هماهنگی های بیشتر کرده است.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین در راستای پیشبرد اهداف شهر دوستدار کودک کارگروه‌های تخصصی شورای اجرایی شهر دوستدار کودک تشکیل شده است.

رئیس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک اعلام کرد: پرتال شهر دوستدار کودک به زودی در راستای اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف راه‌اندازی خواهد شد و اکنون در مرحله بارگذاری اطلاعات است.

ضیائی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با مسئولان ذی‌ربط برای پیشبرد اهداف تشکیل شورای اجرایی شهر دوستدار کودک گفت: این جلسات برای تعاملات بیشتر با مسئولان ذیربط در راستای بهبود و ارتقاء ارائه خدمات به کودکان انجام شده است.

وی اضافه کرد: مهمترین هدف شهر دوستدار کودک مشارکت کودکان در فرآیندهای شهری و اعمال نظرات و شناسایی نیازها و برنامه‌ریزی جهت رفع آن‌ها می باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: دبیرخانه شهر دوستدار کودک در تلاش است، زیرساخت های مورد نیاز اجتماعی، فرهنگی و شهرسازی برای شادی، آرامش و امنیت کودکان را مهیا کند که این زیرساخت‌ها می‌توانند در ابتدا از طریق برگزاری مراسمات و توجه به رویدادها و مناسبت های مختلف از جمله شب یلدا، عید نوروز و سایر جشن های ملی مذهبی و در گام بعدی برنامه ریزی به منظور نیل به اهداف شهر دوستدار کودک همراه با تعامل دوسویه با کودکان باشد.

پایان پیام.

   

تصاویر مرتبط