پنجشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۱۷

ضیائی:

پرتال شهر دوستدار کودک در راستای اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف راه‌اندازی شد

حمید ضیائی، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین و رئیس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک خبر داد: پرتال شهر دوستدار کودک در راستای اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف با حضور سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین و مدیران شهرداری قزوین و همچنین تعدادی از کودکان شهر راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛ ضیائی افزود: پرتال شهر دوستدار کودک در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف در زمینه های مختلف راه اندازی شده است.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی دقیق و سریع گفت: پرتال شهر دوستدار کودک به عنوان بستر اطلاعاتی و ارتباطی مطمئن و سریع برای پیشبرد اهداف راه‌اندازی شده است.

 این مقام مسئول اضافه کرد: طراحی و راه‌اندازی این پرتال با امکاناتی نظیر انتشار آخرین اخبار، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها، سلسله نشست و همایش‌ها، پژوهش‌های پیرامون شهر دوستدار کودک، حامیان دوستدار کودک، پیام آموزشی، صدای کودک، گالری تصاویر، گالری فیلم و انیمیشن، نظرسنجی و غیره صورت گرفته است.

ضیائی تصریح کرد: این پرتال با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات راه اندازی شده و اکنون قابل بهره برداری است.

وی اشاره کرد: شهروندان می توانند با وارد کردن آدرس   child.qazvin.ir به صفحه مربوطه دسترسی پیدا کنند.

معاون شهردار با تاکید بر اینکه ایجاد شهر دوستدار کودک مورد توجه مدیریت شهری قزوین قرار گرفته است؛ گفت: شهر دوستدار کودک شهری است که زمینه‌ساز رشد اجتماعی، روانی، جسمی و معنوی کودکان بوده و حقوق کودکان به عنوان یک شهروند در جامعه شهری به رسمیت شناخته می شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط