دوشنبه ۱۳۹۸/۱۱/۱۴

سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین:

کودکان قلب تپنده شهر هستند

دومین جلسه شورای اجرایی شهر دوستدار کودک به رياست سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، معاونین و مدیران شهرداری قزوین و همچنین تعدادی از کودکان شهر با هدف تدوین برنامه های این شورا برگزار شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ شهردار قزوین ضمن تشکر از حضور کودکان در ساختمان بلدیه گفت: قلب تپنده شهرداری امروز به صدا در آمد و صدای آن حضور شما در اینجا بود. صدای شما باید به گوش ما برسد و ما بیشتر از این با هم جلسه داشته باشیم و نظرات شما را برای مدیریتمان داشته باشیم.

طاهرخانی در ادامه این جلسه به سایت مخصوص کودکان که به تازگی توسط اداره ارتباطات شهرداری قزوین طراحی شده اشاره کرد و گفت: «شما می توانید همه خدمات و تصمیمات شهرداری را در سایت مخصوص کودکان شهرداری ببینید».  

شهردار قزوین با اشاره به اولین اجلاس شهر دوستدار کودک که  سال گذشته در اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: امروز قزوین شهری با نظم و با نشاط است و قلبش برای کودکان می تپد. ما سعی می کنیم موضوعاتی که شما با ما در میان گذاشتید را مورد توجه قرار دهیم تا شما با آسایش بیشتر در شهر زندگی کنید.

طاهرخانی در ادامه به روزهای سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: همانطور که امام خمینی(ره) کودکان را سرمایه های انقلاب خواندند ما نیز شما را سرمایه های شهر می دانیم.

در این دیدار طاهرخانی با اعلام خبر افتتاح دو پروژه پارک شهروندی و پارک بازی سرپوشیده در آینده نزدیک، گفت: تعیین مشاور شهردار در حوزه کودکان و فراخوان نظرات کودکان در خصوص شهر دوستدار کودک را در دستور کار خود قرار خواهیم داد. ما به شما قول می دهیم شهری امن و با نشاط را برای کودکان بسازیم.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط